Rousseau Association News
Officers
How to join

2018 Annual Dues Notice / Cotisation annuelle 2018

If you have not done so already, please pay your 2018 Rousseau Association dues, as well as any past dues you may still owe.
Regular dues are US $20.00 or equivalent.
Dues for students and retired members are US $10.00 or equivalent.

-Si ce n'est pas encore fait, nous vous remercions de bien vouloir régler votre cotisation annuelle 2018 à la Rousseau Association, en y joignant éventuellement le règlement de toute année antérieure non encore payée.
Le tarif normal est de US$20 ou l'équivalent en Euros ou en d'autres monnaies.
La cotisation est de US$10 ou l'équivalent, pour les étudiants et les retraités..

We now have two payment options:
EITHER send a US check or money order (made out to the Rousseau Association) to the following address:

Jason Neidleman
114 Founders Hall
University of La Verne
1950 3rd St.
La Verne, CA 91750
USA

OR pay electronically, through PayPal: go to www.paypal.com, click on “Send Money,” and follow instructions (you will be required to open an account); payment should be directed to the following email address: jneidleman@laverne.edu.

Hors les USA, utiliser de préférence Paypal pour un transfert électronique. Aller sur le site de Paypal -www.paypal.com - et adresser votre paiement à jneidleman@laverne.edu.

If you have any questions about your dues or membership status, please write to t jneidleman@laverne.edu.

Si vous avez des questions, n'hésitez pas à vous adresser à, jneidleman@laverne.edu.

Thank you! Merc!i