Rousseau Association News
Officers
How to join

How to join / Comment adhérer à la Rousseau Association

-If you wish to join, please send a note (e-mail or postal service) with your name, institution, discipline, address, e-mail, to:
Si vous souhaitez adhérer à la Rousseau Association, veuillez envoyer au Secrétaire / Trésorier, à l'adresse ci-dessous , par courrier électronique ou sur papier, kes indications suivantes: nom / prénom, nom de l'établissement (le cas échéant), adresse postale et adresse électronique.

jneidleman@laverne.edu

Jason Neidleman
114 Founders Hall
University of La Verne
1950 3rd St.
La Verne, CA 91750
USA

Regular dues / Cotisation annuelle normale: US $20.00.
Dues for students and retired members / Cotisation étudiants et retraités: US $10.00.

We now have two payment options:
EITHER send a check or money order (made out to the Rousseau Association) to the above address:
OR pay electronically, through PayPal: Go to www.paypal.com, click on “Send Money,” and follow instructions (you will be required to open an account); payment should be directed to the following email address: jneidleman@laverne.edu.

Paiement en Euros et autres devises:
L'utilisation de Paypal est conseillée. Il suffit d'aller sur le site www.paypal.fr ou un autre site national de Paypal et de cliquer sur "Envoyez de l'argent" en indiquant comme bénéficiaire l'adresse électronique ci-dessus. La somme doit être indiquée en dollars US; le site vous précisera le montant en Euros ou toute autre devise.

If you have any questions about dues or membership, please write to Jason Neidleman at jneidleman@laverne.edu.
-Des questions? S'adresser à Jason Neidleman, jneidleman@laverne.edu.

Thank you… et merci!